טעויות נפוצות בקניית מצבר לרכב

You are currently viewing טעויות נפוצות בקניית מצבר לרכב

מצבר זול לאו דווקא העסקה הטובה ביותר

רוב האנשים מחפשים את המצבר הכי זול, אבל ברוב המקרים זו לא הבחירה הנכונה. יש סיבה שמצבר מסוים יהיה זול יותר מאחרים ובמידה וההבדלים במחיר קטנים אז אפשר לקנות את המצבר הזול יותר או אם יש מבצע מיוחד על מותג מוכר.

הגודל הנכון תמיד קובע

אנשים רבים חושבים שצריך לקנות מצבר גדול והכי חזק לרכב שלהם. זה אולי נשמע טוב אבל ברוב המקרים זה לא נכון, מצבר כזה לא מתאים לרכב שלכם ועלול לגרום לו לנזק. חשוב לבדוק את המפרט של המצבר כדי לוודא שהוא מתאים בדיוק לרכב שלכם. 

 

תקופת אחריות

חשוב מאוד לזכור שאחריות היא הדבר החשוב בבחירת מצבר אחרי גודל וחוזק המצבר. אנשים נוטים לקנות מצבר בלי לבדוק את תנאי האחריות, מה עושים אם אחרי תקופה קצרה המצבר מפסיק לעבוד ומה כוללת האחריות במידה ויש כזו. 

ישנם סוגים שונים של אחריות ויש אפילו כאלה שמכסים הגעה אליכם להחלפת מצבר אם הוא תקול במסגרת האחריות. זהו אלמנט חשוב מאוד במיוחד אם נתקעים פתאום בדרך., אז אל תקלו ראש ובדקו בדיק עם איזו אחריות מגיע המצבר החדש שלכם!

מצברים יד שניה פחות מומלצים

ישנם כאלו שמוכרים מצברים יד שניה. אכן, המחיר יכול להיות אטרקטיבי וזול משמעותית ממצבר חדש והמוכר תמיד יגיד לכם שהמצבר "כמו חדש" אבל האמת היא שהוא בכלל לא כמו חדש. 

המצבר הינו יד שניה וברוב המקרים נלקח מרכב שירד מהכביד מכל סיבה שהיא. אפשר לדעת ממתי המצבר לפי התאריך המוטבע עליו אבל מה שאי אפשר לדעת הוא כמה זמן היה בשימוש ברכב הקודם או באיזה תנאים הוחזק. 

חשוב לדעת שאורך החיים של מצבר יד שניה לא יהיו כמו של מצבר חדש ואם יש לכם רכב ישן שאתם מתכוונים למכור בקרוב ולא רוצים להשקיע במצבר חדש זו יכולה להיות אופציה טובה אבל בגדול לא מומלץ לקנות מצבר יד שניה.

התקנת מצבר באופן עצמאי

התקנת מצבר לרכב היא לא פעולה מסובכת אבל אם תחברו אותו לא נכון אתם עלולים לגרום נזק למצבר וגם לרכבכם. לכן מאוד מומלץ לתת למי ש זו המומחיות שלו לבצע את ההתקנה.

 אם אף פעם לא התקנתם מצבר בעצמכם אז בכלל לא ממולץ לעשות זאת לבד אפילו שכיום יש אים ספור סירטונים ביוטיוב המראים כיצד לעשות זאת כדאי ואף רצוי לפנות לאיש מקצוע שיתן לכם גם את הביטחון שיש גם אחריות לא רק למצבר אלא גם להתקנה! 

אתם יכולים לצפות בו עובד וללמוד ממומחה איך עושים זאת נכון כך שבפעם הבאה תוכלו לעשות זאת בעצמכם.

כתיבת תגובה